شب یلدا و شب تولد

شب یلدا و شب تولد

 عکس و تصویر شب یلدا بلندترین شب عاشقانه‌هایی است که به یمن آمدن نو عروس سپید جامه زمستان ...

  سلام. سلام شب یلداتون مبارک ویا بزبون ترکها چله گئجز مبارک اولسون شاد قالیب شاد یاشیاسیز. شکر خدا ما ایرانیا اینقدر از این سنتهای ناب داریم که یه جوری دلخوشی برامون حساب میشه خب این شبم مثل همه ی شبهاست دیگه ولی چون یه رسم سنتی گرفته میشه و همه اکثرا شادن که الهی همه ی مردم ایران زمین همیشه لباشون پر شادی و خنده باشه و حال  دلاشون همیشه خوب باشه.این شبم حالا چون همه طبق رسمها دور هم جم میشن و میگن و میخندن و یه فال حافظی باز میکنن یا اگه بزرگتری باشه براشون یه داستان و شعر قدیمی میخونه ..خدا رحمت کنه من یه بابابزرگ داشتنم ایشون همیشه تو هر جمعی برامون از داستانهای حضرت علی و روایتها و داستانهایی که از ایشون از قدیمها یاد گرفته بود برامون میگفت خدایش بیامرزاد امسال اولین سالیه که بینمون نیست و یا یک عمو داشتم از اونایی بود که مکتب رفته بود پیر هم که شده بود ولی بازم حافظه اش یاری میکرد و شعرهای شاهنامه و سعدی و حافظ رو با یه ذوقی برامون میخوند که خدایش بیامرزاد..شب یلدا شب حافظه..امشب همه دوستام بهم زنگ میزدن و میگن که قاصدک برامون فال حافظ باز کن و یکیشم برای یه دوستم باز کردم که برا شما هم میزارم که یه نیت کنید و بخونید...حالا در مورد شب یلدا زیاد تو دنیای مجازی عکسا و اینا دیدید فقط این شعر رو میزارم...

 عکس و تصویر سلام دوست جونیام پیشاپیش یلداروبهتون تبریک میگم

بوی یلدا را میشنوی...؟
انتهای خیابان آذر ...
باز هم قرار عاشقانه پاییز و زمستان ...
قراری طولانی به بلندای یک شب....
شب عشق بازی برگ و برف...
پاییز چمدان به دست ایستاده....
عزم رفتن دارد....
آسمان بغض میکند 
میبارد...
خدا هم میداند عروس فصل ها چقدر دوست داشتنیست..
دقیقه ای بیشتر مهلت ماندن میدهد ....
آخرین نگاه بارانی اش را به درختان عریان میدوزد 
دستی تکان میدهد ......
قدمی برمیدارد سنگین و سرد
کاسه ای آب میریزم پشت پای پاییز... و....تمام میشود ...
پاییز ای آبستن روزهای عاشقی ...رفتنت به خیر.....سفرت بی خطر...
آخرین شب پاییزیتان پر از زیبایی نگاه خدا ...

0nga_untitled.pngح.png

و اما یه سلام دیگه بدم به اونهایی که امشب شب تولدشونه...به به بسلامتی تازه بدنیا اومدن انشا... هر به شادی باشه خوش اومدید به دنیا خوش گلیبسیز.وااااااااااااای امشب منم تولدمه..کلا ادمهایی که روز اول ماه تولدشونه خیلی ادمهای خاصی هستن بععععععععله پس چی خخخخخخخخخخخ هووووووووووووورااااااااااا..نمیدونم برای شماها شب و روز تولد چطوریه...چه حسی دارید...اگه بچه باشید اونم بچه های این دوره زمونه که همش فکر اینین براتون جشن تولد اونم انچنانی بگیرین والا زمان ما ایطور نبود اصلا تولد نمیدونستیم چیه ولی وای بحال اینروزیا اگه بابا و مامانشون تولد نگیرن دیگه جنگ جهانی سوم راه میافته...ولی اگه بزرگ که باشید براتون شاید واسه بعضیاتون مهم باشه و برای بعضیاتون مهم نباشه حتی خودتونم یادتون نباشه که تولدتونه...اگه تولد رو از یه دید دیگه نیگا کنیم یه جور دلخوشی میشه ها ...مثلا تو دنیایی که همه بفکر تلاش و زندگی و اینهمه دغدغه ها هستن ..فکرشو بکن یه روز تولد میشه تو طول سال فقط مال خود خودته و اونروز منتظری بیان دوستات یا خونوادت بهت تبریک بگن و شادت کنن حالا برات کادو هم نگیرن مهم نیست همین که یاد اوری کنن برات مهمه و شیرینه.. شب تولد آدم، مثل یه قرار اعلام نشده است!...که همش منتظری آدمای بیشتری سر قرار بیان...ولی دوست نداری خودت خبرشون کنی...این دوستان نامنتظر ، گاهی حتی سابقه رفاقت هم ندارن...  ولی اون شب می شن رفیق جونی!...شب تولد آدم، مثل یه قرار بی قراره...چقدر خوبه وقتی این قرار شگفت زده ات می کند...!!!

qhud_photo_2015-12-23_21-55-21.jpg

شب و روز تولد ادم همش منتظره تا بفهمه که برای کی مهمه ...مخصوصا برای دوستایی که عشقتونه و عاشقشی که یجوری دلت در تب و تابه که وای حالا الان میاد و بهم تبریک میگه حتی در حد یک جمله... اخه ادمها بعضی ادمها براشون خیلی مهم ان یجوری ته دلت بخای نخای همش منتظری و اینم دست خودت نیست...تو این شب و روز مهم همش منتظری تا بیان و مهم بودنتو ثابت کنن برات...خب اینا برا ادم دلخوشیه دیگه...من که شب تولدم که همین شب یلدا هم میشه برام خیلی مهمه...یادش بخیر یبار شب یلدا تو دانشگاه تو شب شعر که با بچه ها گذاشته بودیم و شاعرای مهم کشوری هم دعوت بودند که وای چه شبی بود...ولی جدای از اینا نمیدونم شب و روز تولدتون چه حسی دارید...حالا من تو اون ذوق تبریک گفتن هستم ولی ته دلم یه استرس و غمی تو وجودم هست که یک سال دیگه از عمرم گذشت و بقولی به مرگ نزدیکتر شدم ...استرس اینکه اعمالم چطوره بوده و حال دلم چطور بوده.. در کل یه حس غم بزرگی میاد تو وجودم...راستی هر کدوم از شماها برای روز تولدتون اگه اهل ذوق باشید یه برنامه ای دارید...و همش منتظرید...حالا من یکی از روزامو میگم..شب تولد که همش منتظرم اون کسی که فکرشو میکنم بیاد  و حالا این وسط کل دنیا هم بهت تبریک بدن و اون کس تبریک نده اصلا خوشحال نمیشی...روز تولد صب که خاستم برم سر لبتاب تا بازش کنم یکهو که باز کردم وای از خوشحالی داشتم میمردم داداشم سرکار که میرفته یه یادداشت گذاشته که تولد تولد تولدت مبارک و چند تا اسکناس هم گذاشته حالا این پولش مهم نیست مهم بیاد بودنشه با خوشحالی من مامانم میاد و تبریکشو میگه و بغلت میکنه که شیرین ترین هدیه همین بوس و اغوش گرم مادریه...حالا بزارید یه چیزی تعریف کنم...چند روز پیش تولد یکی از دوستام بود باهاش که حرف میزدم دیدم خیلی ناراحت و غمگینه بهش گفتم چرا کشتیات غرق شده  و ماجرارو تعریف کرد..میگفت که روز تولدش از شبش منتظر بوده که دوستش بیاد براش تبریک بگه و نگفته و بعد که دیدتش گفته تولدت مبارک گفته مگه یادت بوده گفته اره گفته اگه یادت بود یه تبریک میگفتی گفته اتفاقا از شب یادت بودم ولی همش با خودم با منطق خودم درگیر بودم که تبریک بگم یا نگم ..یعنی من این جمله رو که شنیدم یجوری هنگ کردم اصلا برام قابل هضم نبود هنوزم که هنوزه تو منطق اون کس موندم من که  منطقای کل ادمارو جلوم میزارم و از هر منطقی میرم موندم تو این منطق ادم که خدا مگه یه تبریک گفتن هم درگیر شدن و فک میخاد

b5mh_photo_2015-12-24_09-32-47.jpg

و این دوستم میگفت قبل اون حالا اینا دوستیشون چه قدر زیاد بوده و ایقدر باهم صمیمی بودن تا این حد با هم خوب بودن و میگه کادو هم میخاسته بده  و منم گفتم ای بابا این که ایطور میگه دیگه هدیه اش برا چیه ادمی که تو رو از یه تبریک تولد دریغ میکنه و میدونه تو چقد با تبریکش شاد میشی پس دیگه هدیه اش بدردت نمیخوره و هدیه اش از ته دل نیست و جبران و تلافی و اینا میشه که همون قبولش نکنی بهتره...یه چیزی در مورد هدیه بگم ادم وقتی یه هدیه بکسی میده یا اون ادم براش قابل احترامه مث روز معلم که برا استادامون که برامون خیلی درس گفتن برای احترام هدیه میدیم یا شخصیتش برامون قابل احترامه...یا بکسی هدیه میدیم که برامون ارزش داره و دوستش داریم وگرنه هدیه بغیر این بدرد نمیخوره و هدیه باید دلی باشه نه عوض در اوردن واینا....راستش دلم برا اون دوستم خیلی بارونی شد و سوخت...ولی گفتم وای این اتفاق برا من بیافته چیکار میکنم شما هم روش فک کنید...گفتم اصلا برام غیرقابل تحمله فک کن اونی که برات مهمه و دوستش داری ایطوری بگه ..

عکس و تصویر .

واقعا بهم میریزم...ولی بعدش گفتم این بی انصافیه در حق اون شخص...تو اگه ازش ناراحت شی و خب بنده ی مومن تو هم که میشی مثل اون...خب اونم منطقی داره برا خودش...تازه اون اینقدر خوبیا داره که این در برابر اونا چیزی نیست و تازه تو که از اون دلت میشکنه دلت ناراحت میشه و حس خوبه رفته رفته از بین میره اخه باید بدلت یاد بدی که همیشه خوبیارو ببینه.. من که به اون فکر کردم حال دلم ناراحت شد و تو در برابر دلت و ناراحتیش مسئولی ...پس باید فراموش کنی که ناراحتت کرده ازش بگذر تازه از منطقش که خبر نداری ...اونروز یه فیلمی نشون میداد که یه قتلی کرده بودن و میخاستن از اون بگذرن و اعدام نکنن خاهر کسی که مرده بود نمیبخشید و مادر اون کس میگفت ولش کنید اون هنوز دلش اینقدا بزرگ نشده که بگذره باید دلش بزرگ شه ودیدم وای راست میگه و تازه ادم با رنجیدن از دیگران روح خودش ناارام میشه باید بگذری تا ارام بگیری و ول کن بزار هر چی ادمها بگن تو منطق خودت رو برو...

حالا اینا بکنار روز تولدتون براتون یه پیشنهاد میکنم مخصوصا برای اونایی که روز تولدشون عشقشون بهشون تبریک نگفته..ای بابا بی خیال خودتون هوای دلتونو داشته باشید ..تنهایی پاشید برا خودتون چند شعر عاشقانه بخونید برای خودتون پاستیل بخرید و تا میتونید بخورید...تو خونه اینقدر شلوغی کنید سربه سر بچه ها و داداشا و خاهراتون بزارید که بگن وای این خل شده بی جنبه حالا یه روز تولدته ها...یا برید اون اهنگها و فیلمای شاد رو بزارید و حال دلتونو با عکس و یاد کسی که براتون مهم بوده و کاری نکرده و حتما میدونم واسه خودتون بوده حتما صلاحی نبوده ...بگذرونید...پس تولدم مباااااااااااااااااااااااااااااارک..دست و جیغ و هووووووووووووووووراااااااااااا...در این پست هم برای تولد خودم چند تا کلیپ و عکس گذاشتم که تقدیم میکنم بخودم........قاصدک جووون تولدت مبارک.خیلی دوست داشتم این پست رو باران برام مینوشت........

h1s_pzjk2g9h5qa7ebcwa180.jpg

عکس و تصویر با سلام صبح زیبای شما دوستان بخیر

عکس و تصویر . 

عکس و تصویر

عکس و تصویر #لبیک_یا_خامنه_ای

تواشیح زیبای گروه میعاد باکلیک روی عکس دانلود کنید

نتیجه تصویری برای اپارات شعر فاضل نظری

شعرخوانی فاضل نظری با کلیک روی تصویر دانلود کنید

عکس و تصویر #دوست_شهید_من

 

عکس و تصویر ...

 شعرخوانی فاضل نظری نزد رهبر خوبان با کلیک روی تصویر دانلود کنید

شعرخوانی بسیار زیبای احمدبابایی در کنار رهبرخوبان...باکلیک روی عکس دانلود کنید.

عکس و تصویر بله

 

عکس و تصویر ﺍﮔﺮ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﻣﻴﻔﻬﻤﻴﺪﻧﺪ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺩﺭﻛﻨﺎﺭ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﻧﺎﻣﺤﺪﻭﺩ ﻫﻤﺪﻳﮕﺮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻴﺪﺍﺷﺘﻨﺪ ! ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ...

نتیجه تصویری برای اپارات شعر فاضل نظری

oqm4_photo_2015-11-11_19-10-28.jpg

nupq_1444620641064543.jpg 

عکس و تصویر گاهـــــی

 همین باران آهسته …

همین نجوای گنجشکان …

همین عطری که می آید …

نگاه توست

عکس و تصویر بله

 

عکس و تصویر زن بام نیست تا برای هواخوری به سراغش بروی

 

wh2h_500x889_1435055518084825.png

قاصدک وباران

ovz9_photo_2015-07-02_10-47-11.jpg

............

جای دوری نرفته ام

جای دوری نمی روم

می روم کمی باران را با دلم

یا دلم را با باران یکی کنم !

عکس و تصویر مُحبّت همه چیز را شکست میدهد و خود شکست نمی خورد... به این جمله اعتقاد ...

شعرخوانی و ادابازی غزل دختر کوچولی قاصدک و باران با کلیک روی تصویر دانلود کنید

hmrf_untitled.pngح.png

تقدیم به باران .....باکلیک برروی عکس دانلود کنید
من با این عشق میسازم دنیامو اونجوری که میخام به چشمای من نیگا کن من فقط نگاهتو میخام

 

یه احساس عجیبی به تو دارم یه حسی بیشتر از یه عشقه ساده

 

vsh0_5285_684059181646048_1846168697_n.jpg

w7j_photo_2015-06-07_14-10-57.jpg 

9rak_سخنان-تصویری-ناب-و-حکیمانه-از-بزرگان-ایران-و-جهان-4.jpg

.

مهربان من کاری از علی وکیلی زند..باکلیک روی عکس دانلود کنید.

 

عکس و تصویر

 عکس و تصویر اما تو باور نکن.......

عکس و تصویر .

عکس و تصویر ♦♣♥♠

سهم من که نیستی..سهم قصه های من بمان..
سهم فکر من،سهم عاشقانه های پاییزی ام...
درکنار من نیستی..! از خیال من نرو،سهم من نمی شوی،سهم دفترم،سهم واژه های من...
سهم سطرهای خسته ام بمان..★☆★

 

عکس و تصویر عاشقانه های پاک از راه رسیدی تو در آن لحظه چو دریا از راه به ...

 قاصدک وباران 


از راه رسیدی تو در آن لحظه چو دریا
از راه به در گشتم و بیتاب همانجا
.
با هیبت مردانه و چشمان نجیبت
یک لحظه ربودی به نگاهی دل و دین را
.
من دختر مغرور مسلمانم و هر روز 
جنگیست میان من و این شوق تمنا
.
یک سمت تو و عشق و پریشانی هر شب
یک سمت حیای من و این چادر و تقوا
.
دیدار تو و شور مرا رابطه ای هست
یک لحظه همانا و چنین عمر همانا
.
تو یوسفی و یوسفی و یوسف و یوسف
من مثل زلیخا و زلیخا و زلیخا
.
من مرده ام و مرده ام و مرده و مرده
تو عطر مسیحا و مسیحا و مسیحا
.
با من تو چه کردی پسر مومن این شهر
هر روز به راه تو شوم غرق تماشا
.
تو پاک ترین\"آدم\" بر روی زمینی
من عاشق دلخسته ام و دختر \"حوا\"

عکس و تصویر عاشقانه های پاک نازنین یک لحظه در فکرم کمی ارام گیر خسته ام از بس ...

 قاصدک وباران

نازنین یک لحظه در فکرم کمی ارام گیر
خسته ام از بس نمازم را از اول خوانده ام

عکس و تصویر عاشقانه های پاک بخوان و تصور ڪن...خطبه ای در بهشت قلبت در سینه چنان میڪوبد ...

بخوان و تصور ڪن...خطبه ای در بهشت
قلبت در سینه چنان میڪوبد گویے بدنبال راهے براے فرار است.
چادر سفیدت را روے صورتت مے اندازے...
جلو میروے..
دوصندلے،سفره اے ساده اینہ،قران و شمعدان 

پشت بہ توست ڪت و شلوار مردانہ بر قامتش

ڪنارش مے نشینے

النڪاح سنتے... خیره میشوے بہ ایات
فلیس منے ... ایات تار مے شوند بغض مے ڪنے میدانے از خوشحالے است....

دوشیزه ے محترمہ مڪرمہ... دستانت مے لـــــرزد چشمانتــــــــــ را مے بندے گویــــے عرشیان مهمان محفلند

بـــراے بار سوم... ایــا وڪیلم؟
سرت رابالا میاورے چادرت راڪنار مے زنے نگاهت از یک طرف روے گنبد طـــلایـــے امام حسیــــــــــــــن ع قفل مے شود
و از آن سو
بارگاه طلایی قمر منیر بنی هاشم... 

اقا؟ مولــــا! اجازه میدهید؟
میدانے ڪــــہ بزرگان تو هستند...
صورتت بااشڪ خیس میشود
کنارت را نگاه مے ڪنے مردت سر بــــہ زیر اشڪ مے ریزد...
وباصدای آرامی میگویی : باتوکل برخدا و اجازه ی امام زمان(عج)
بــــــلـــــــــــــــه
صداے رعد و برق فضا را پر مے ڪند باران بے امان میبارد بوے گلاب به مشام مے خورد.... زیر بارانــــــــــ در بیــــن الحـــــرمیـــــــــــن و تو دیگر نزدیک ترین محرم اویے
ناگهان دستش را روے دستت میگذارد... اولـــــین بار است حســـــش میڪنے شـــــرم دارے اما... در دل خوشحالے...
سرش را ڪنار گوشت مے اورد: بلاخـــــره مال من شدے بـــــــانو

این چنین است که لبخند و دعای امام زمانت بدرقه ی زندگی ات میشود

راستی یڪ سوال همیشہ باقے ماند...... بــــــہ ازاے ڪدام ڪارنیڪ عقد مارا در بهشت خواندند؟.....

عکس و تصویر .عاشقانه های پاک #خوشبختی_یعنی_این... . نیم ساعتی میشد... که منتظر خونواده عروس بودیم... قلبم داشت ...

.
نیم ساعتی میشد...
که منتظر خونواده عروس بودیم...
قلبم داشت از جا کنده میشد...
دست و پام سست شده بود...
بالاخره انتظار به سر رسید و...
خطبه عقدمون...
تو حرم امام رضا(علیه السلام)جاری شد...
کل فامیل مشغول روبوسی و تبریک گفتن شدن...
نقل و شکلات بود که مثه بارون رو سر و کله مون میریختن...
گفتن که عروس و دوماد...
دو نفری...
برن محضر آقا زیارت...
نجابت و حیای همسرم...
مانع از این شد که دستشو بده به دستم...
دوشادوش هم رفتیم زیارت و برگشتیم...
.
#از_عنایات_رئوف_است_که_اندر_حرمش...
#همره_دلبر_خود_شانه_به_شانه_به_زیارت_بروی...
.
خدا میدونه چه آشوب و استرسی تو دلمون بود...
راهی محضر شدیم تا اسممون بره تو شناسنامه هم...
رفتیم محضر تا ۶ دنگ دلمو سند بزنم بنامش...
.
#سند_منگوله_دار_دل_من_خورده_بنامت_بانو...
#صاحب_و_مالک_قانونی_این_دل_شده_ای...
.
وقتی رسیدیم خونه...
مهمونا اومده بودن...
نزدیک اذون بود...
بدون توجه به مهمونا...
با آب حوض وسط حیاط وضو گرفتم و...
آماده نماز اول وقت شدم...
به اتاق گوشه حیاط رفتم ایستادم به نماز...
احساس کردم...
کسی بهم اقتدا کرده...
سلام نمازو که دادم... برگشتم...
پشت سرم،همسرمو دیدم...
با چادری سفید و چهره ای نورانی و زیبا...
چنان محو تماشاش بودم که گویا تا به حال...
این همه زیبایی رو یه جا ندیده بودم...
.
#چار_قل_خواندم_برایت_قل_هو_الله_احد
#قل_هو_زیبا_و_قل_مَه_رو_و_قل_عمرت_ابد...
.
با صدایی نازک و مهربون...
به خودم اومدم...
دستشو دراز کرد و گفت:
...قبول باشه...
دست دادم و گفتم:
..قبول حق...
لمس دستای مهربونش...
انگار دلمو به خدا نزدیکتر کرده بود...
یه حس معنوی بی نظیر...

 عکس و تصویر عاشقانه های پاک .بسم الله الرحمن الرحیم چه شبی باتوشودآن شب بین الحرمین باتوحتماسفرکرب وبلا ...

چه شبی باتوشودآن شب بین الحرمین
باتوحتماسفرکرب وبلا میچسبد

عکس و تصویر کانال عاشقونه های پاک در تلگرام : https://telegram.me/loveshq 

 قاصدک وباران

 قاصدک وباران

هوالعشــــــق
.
ڪفش و جواربشو درمیاره؛پاچه هاے شلوارشو میده بالا
میدوعه سمت دریا؛
توام میخندےو پشت سرش میدوعے...
اما تو آب نمیرے..
.
_ بیا دیگه...بیا ببینم...
_ نه..چادرم خیس میشه
_ فداےخانوم و چادرش...عیب نداره...یڪم بیا جلوتر...
_ نه همینجا وایمیسم...
.
برمیگرده سمت ساحل؛جلوت وایمیسه...
_ اومدیم باهم خوش بگذرونیم عااا...
_ آقایی من همینجوری راحتم...
_ ڪسی نیست....خلوته..ازموقعیت استفاده ڪن بیا....
_ نچ...
.
روتوبرمیگردونـے ڪه ازآب فاصله بگیرے
یڪدفعه دستتو میگیره و میڪشه سمت خودش...
با زانو میفتــے توآب
و همه جات خیس میشه....
.
_ سیدددددخیسسسس شدمم
_ خمپاره نخوردے ڪه...خیس شدے فقط
بلند میشے ؛ دستشو میگیرے تاتعادلت حفظ شه و باموجانیفتے..
_ ببین چیڪارم ڪردے...
میخنده و میگه:
.
_ مثل جوجه اردڪ زشت خیس شدے
_ سید؟؟؟؟؟
_ شوخےمےڪنم خانومم.اخم نڪن
لبخند میزنـے وچندلحظه هردو
به هم نگاه کردیم...
چیزیڪه توچشمهاےجفتمون بود
یڪ ڪلمه اس عشق.
.
تاغروب توےساحل قدم زدیم...
ولذت بردیم...ازباهم_بودن

عکس و تصویر بیا معامله ای عاشقانه کنیم تو مدافع حرم....من مدافع چادر مادرم زهرا....!

بیا معامله ای عاشقانه کنیم تو مدافع حرم....من مدافع چادر مادرم زهرا....!

عکس و تصویر خشک مذهب نیستم، چادرسرت کن نازنین.... غیرت مردانه ام دستورصادرمیکند.

خشک مذهب نیستم، چادرسرت کن نازنین....
غیرت مردانه ام دستورصادرمیکند.

عکس و تصویر دخترک رو به من کرد و گفت:واقعا آقا؟ گفتم:ببخشید چی واقعا؟ گفت:واقعا شما بچه بسیجی ...

دخترک رو به من کرد و گفت:واقعا آقا؟

گفتم:ببخشید چی واقعا؟

گفت:واقعا شما بچه بسیجی ها از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد؟

گفتم:بله

گفت:اگه آره، پس چرا پسرایی که از ما ها خوششون میاد از کنار ما که میگذرند محو ما میشن!!

ولی همین خود تو و امثال تو از چند متری یه دختر چادری که رد میشیدفقط سر پایین میندازید و رد میشید

گفتم: آره راست میگی، سر پایین انداختن کمه!

گفت:کمه؟ببخشید متوجه نمیشم؟

گفتم : آره تو راست میگی برای تعظیم مقابل حجابحضرت زهرا باید زانو زد... حقا که سر پایین انداختن کمه!

عکس و تصویر زندگی اگر همرنگ خدا باشد طعم تازه ای می گیرد... طعمی شبیه بندگی... طعمی شبیه ...

باران وقاصدک

عکس و تصویر نیشخندی زد و گفت: مگر این معشوقه دلبری می داند؟ مگر این چادری عهد قجر ...

نیشخندی زد و گفت:
مگر این معشوقه 
دلبری می داند؟
مگر این چادری عهد قجر 
عشوه هم می فهمد؟
راز صید پسران می داند؟
با دو جمله بتواند بکند مست دلی؟
با نگاهی همه فرهاد کند؟ همه مجنون بشوند؟
راه رفتن که کند منگ دل هر پسری
هیچ می داند او؟
تو بگو اصلا نازی به صدایش باشد؟
چشمک پر هوسی می فهمد؟
جلوه ی تن، رخ زیبا و ادا ملتفت است؟
هیچ از لذت خندیدن و مستی داند؟
تاب گیسو بلد است؟

من همه ش زیر لبم خندیدم
او چه داند تو چگونه دل ما را بردی؟
او چه داند که زن و گوهر هستی چه بود ؟
یاد دیدار نخستت بودم
با همه سادگی و حجب و حیا می رفتی
نه نگاهت به کسی
نه زدی چشمک و نه خنده ی بی جا نه سخن
نه تنت جلوه گر و عشوه کن مردی بود
نه صدایت نازک
به همین سادگی و زیبایی
دل من را بردی؟
نه فقط من که خدا هم خندید
هر فرشته به تو مبهوت شده
هر ملک گرد تو می چرخید و 
بالهایش به تو خوش آمد گفت
ماه بانو، عسل چادریم
ای به قربان حیایت خانوم
مرد اگر مرد بود
لذت او عفت توست 
چلچراغ نفسش چادر توست.
ای به قربان حجابت بانو
این را خوب بدان
همه ی عشق من از چادر توست... 
حال شما با چادر مشکی خوش است..

عکس و تصویر ن خداییش این لایک نداره؟؟من خودم ک خیییییییلی خوشم اومد

عکس و تصویر دیوانه میشود دیوانههههه :-(

عکس و تصویر .

 

 شبهاي زندگي ام،

همواره به خورشيد ختم شده اند.

  حتي...

  يلداترين شان.

 ولي من هنوز؛

  يلدا كه از راه مي رسد،

  از سنگيني قدمهايش...مي هراسم.

 در اين تيره ترين شب؛

  باز تو نيستي و من...

  به ياد "طپش هاي قلبت"،

  تاريكي را، تاب مي آورم...

  اينك از پس آن همه پاييز

 مي دانم،

  يلدا با همه ي هراسناكي اش

  قاصد خوش خبرِ

 خورشيد است.

...............................

برای بارانم

n5na_photo_2015-11-17_21-34-46.jpg

qf3v_tavalod-k.jpg

عکس و تصویر مرا ببخش که هنوز گاهی به یادت خیال می بافم خاطراتت را نفس می کشم ...

در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست

می رسم با تو به خانه،از خیابانی که نیست

می نشینی روبه رویم خستگی در میکنی

چای می ریزم برایت توی فنجانی که نیست

باز میخندی و میپرسی که حالت بهتر است؟

باز میخندم که خیلی...!گرچه میدانی که نیست

شعر میخوانم برایت واژه ها گل می کنند

یاس و مریم می گذارم توی گلدانی که نیست

چشم می دوزم به چشمت،می شود آیا کمی

دست هایم را بگیری بین دستانی که نیست؟

وقت رفتن می شود با بغض می گویم نرو

پشت پایت اشک می ریزم در ایوانی که نیست

میروی و خانه لبریز از نبودت میشود

باز تنها میشوم با یاد مهمانی که نیست

رفته ای و بعد تو این کار هر روز من است

باور اینکه نباشی کار آسانی که نیست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 30 آذر 1394برچسب:گروه تواشیح,تواشیح,گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس,, ] [ 21:43 ] [ سیرت النبی ]
[ ]

کد بارش گل رز به دنبال موس